Support & Monitoring

Dankzij probleem scenario’s waarvan wij vroege symptomen herkennen is het mogelijk voortijdig in te grijpen. Zo voorkomen we dat de bereikbaarheid in het gevaar komt.

De wereld verandert. We hebben geen 9 tot 5 cultuur meer. Onze klanten verwachten ook een optimale bereikbaarheid op elke gewenst moment. Wij begrijpen dit als geen ander. Om hier betekenis aan te geven bieden wij onze klanten 24/7 monitoring aan.

Het betekent dat wij proactief je bedrijfsnetwerk in de gaten houden en signaleren waar problemen aan het ontstaan zijn. Dankzij probleem scenario’s waarvan wij vroege symptomen herkennen is het mogelijk voortijdig in te grijpen. Zo voorkomen we dat de bereikbaarheid in het gevaar komt.

Wanneer er zich toch problemen voordoen dan helpt onze getrainde servicedesk jullie op ieder mogelijk tijdstip van de dag. Wij kunnen jou en jouw medewerkers zowel op afstand als op kantoor professionele IT hulp bieden om de problemen op te lossen.

Wij kennen geen verschillen in eerste-, tweede-, of derdelijns support. Wij hebben een vast aanspreekpunt en lossen incidenten spoedig op. Ons team bestaat uit klantgerichte experts die weten wat snel schakelen is. Met een focus op de klant, laagdrempelig en 24/7 bereikbaarheid zien wij ons als gedegen partner waar klanten jarenlang plezier van hebben.